Оцінювання

Критерії оцінювання учнівської діяльності в квесті по типу «змагання»
«Врятуймо принцесу Інформатику».


Прізвище, імя учня
Завдання 1
Завдання 2
Завдання 3
Всього
За правильно знайдений ролик та вказану назву ПК  ви отримуєте 1 бали;

за  правильно вказаний рік випуску– 1 бал,

за  правильне, робоче  гіперпосилання – 1 бал,

за знайдені та прикріплені до листа 3 фото- 2 бали
(всього – 5 балів)
За розгадане імя – 1 бал,
за  знайдене фото – 1 бал,
за посилання на інтернет сторінку – 1 бал,
за посилання на сервіс та зображення хмари тегів - 2 бали.


(всього – 5 балів)
За правильне закодоване фото -2 бали.

 За  правильно пораховану кількість років - 1 бал.

За правильно названі нагороди – 1 бал.





(всього – 5 балів)









Разноцветные цветы

ФОРМУЮЧЕ ОЦІНЮВАННЯ
Формуюче  оцінювання (вхідне)
учасника веб - квесту
«Врятуймо принцесу Інформатику»


·         Напиши, що ти знаєш про історію створення ПК.
·         Потім напиши що б ти хотів дізнатися.
·         По закінченню квесту напишіть, що ви дізналися.

Що я знаю
Про що хочу дізнатися
Про що я дізнався








Формуюче  оцінювання (поточне)
учасника веб - квесту
«Врятуймо принцесу Інформатику»



Імя _________________                             Клас_______________________

1.     Яку кількість завдань ти виконав____________________________________________
2.     З якими завданнями виникли труднощі___________________________________________
3.     Чому під час не коректного запиту в процесі роботи з пошуковими системами ми не знайдемо правильної відповіді?_____________________________________________
Вислови свої враження від участі у квесті_________________________________________________
                                            
                                               Формуюче  оцінювання (вихідне)
учасника веб - квесту
«Врятуймо принцесу Інформатику»


Залийте відповідну клітинку оцінювання зеленим кольором, визначивши рівень складності завдань які виконали



Оценивание
Понимание
задания
Поиск
необходимой
информации
Анализ
информации,
поиск
ответа
Подготовка
ответа
Оформление
ответа
Отправка
ответа
Работа
с сервисами
Умение
работать с
разными комп.
программами
                            Было                 легко








Я кое-что умл, но в
сложных ситуациях
обращался  за советом








Было  сложно








Очень сложно










Немає коментарів:

Дописати коментар